USB - jak to rozgrysc

Autor: Beer (beer_at_poland.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:20:50 MET

Witam ...

        Czy ma ktos moze zielone pojecie jak zainstalowac w systemie
zaawansowane zarzadzanie energia ??? (zaznaczam ze chodzi o ponowna
instalacje tego 'dobrodziejstwa').
Jak sie okazuje bez tego nie chca prawidlowo pracowac zadne urzadzenia
przeznaczone dla USB. Bylem juz szczesliwym posiadaczem w/w zarzadzania
ale niestety kiedys wpadlem na "wspanialy" pomysl azeby wylaczyc ta
usluge w aktualnym profilu (mam tylko jeden :) i po pewnym czasie
wogole zniknela. Teraz przy probie instalacji kamery USB, owszem
system widzi urzadzenie, poprawnie je instaluje, ale niestety kazdy
program do jej obslugi twierdzi "Device not found". Podobnie wyglada
sprawa ze skanerem pod USB. Wiem ze oba urzadzenia sa sprawne poniewaz
po ponownej instalacji windy (na innym dysku) w moim kompie wszystko
dziala 'OK' (nie bede sie rozpisywal dlaczego nie chce/moge po prostu
wszystkiego przeinstalowac). Gdyby ktos wiedzial jak ponownie
zainstalowac "Zaawansowane zarzadzanie energia" to bardzo prosze
o info ...

PS.
Na pomysl (nie wiem czy dobry) polaczenia USB z "zarzadzeniem energia"
wpadlem gdy we wlasciwosciach "Glownego koncentratora USB" w zakladce
"Zasilanie" probowalem ogladnac "Wlasciwosci zasilania" co zawsze
konczylo sie bledem ("An error occurred while trying to access the
requested data" ...

---Beer---