ZIP iOMEGA - problem

Autor: Paulo (paulo_at_send.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:21:19 MET

Witam !!!

Mam problem z ZIPEM (wewnetrzny, 100 Mb). Nie widzi on dyskietek, twierdzac,
ze sa niesformatowane, kiedy je sformatyje, moge na niej nagrywac,
przegrywac i takie tam. Ale kiedy probuje odczytac ta dyskietke w innym
napedzie (w pracy), tamten ZIP jej nie widzi.... formatuje wiec w pracy,
nagrywam, co mam nagrac przynosze do domu i dupa..... dyskietka jest
niesformatowana.

Pytanie: co to moze byc ????? Prosze o pomoc, bo mam sporo pracy domowej, a
nagrywanie za kazdym razem plytki jest klopotliwe

Pozdrowienia
Paulo Ochendzan