Re: wiecie co, utopcie sie.

Autor: Robert Miekwicz (robert_at_leszno.net)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:57:35 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:8d1e0tg2laa7pje62j6iovknqf29ktnsvv_at_4ax.com...
> Hi!

> Z etgo co pieszesz wynika cos przeciwnego... Malo piszemy nt. VIA 4in1
> ? Szczegolnie w wersji 4.25 ? Poza tym z plytka od mobo musiales
> dostac - skoro nie chce Ci sie poczytac nawet manuala... to sorry...
> --

No to ciekaw jestem co powiesz na to ze instalowalem juz 3 wersje 4in1 -
zreszta nie tylko 4in1 ale takze miksy z roznych wersji packa. A jak taki
madrala jestes to powiedz co moze byc przyczyna... madrzyc to sie kazdy
potrafi :)))

Robert