Re: Ogumienie HP 6xx

Autor: don Tomasino (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 20:21:45 MET

Użytkownik "Krzysztof Sterna" <krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8u6kq4$8hc$1_at_news.tpi.pl...
> "Wojciech Kulasa" <fgf_at_alpha.net.pl> wrote in message

> drobny papier scierny zalatwia sprawe na 100%!!!
> spirytus i inne plynne specyfiki pomagaja na jakis (krotki) czas tylko...
> moja HP690 odzyskala dawna mlodosc po potraktowaniu walkow papierem
> sciernym - wciaga kartki jak nowka!!!

Tylko ze czasami te walki pekaja tak jak pustynia w arizonie
a szlifowanie to zmniejsza ich grubosc przez co nie zawsze siegaja po kartki
ja czytalem o naklejaniu na nie (po uprzednim zdjeciu )
kawalka detki z kolazowki (chodzi o to zeby nie byly detki za grube)
i naklejeniu tak rozcietej w poprzek na walek (najlepiej chyba butaprenem)
mozna tez sprobowac z kondonem ale chyba trwalosc nie jest najlepsza.