Re: Plextor 1210A i Nero

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 12:03:55 MET

qwertynet wrote:

> Mam Plextora 1210A z biosem 1.05.
> Podczas nagrywania Nero (różne wersje) pokazuje błąd: "SCSI/IDE error" i
> wiesza sie komputer i nie mozna wyjac plyty z nagrywarki - pomaga tylko
> reset kompa. Blad pojawia sie nie regularnie.

Moje propozycje:
a) NERO wypuścił własny ASPI - zainstalowałeś?
b) A nie masz przypadkiem magistrali FSB<>66 (lub <>100) u mnie nagrywarka
(ale nie plextor) ani CD-ROM Asusa nie chodził poprawnie z włączonym DMA
(UDMA) na podkręconej magistrali ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|