Re: wiecie co, utopcie sie.

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 18:47:23 MET

----- Original Message -----
From: "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Monday, November 06, 2000 5:24 PM
Subject: Re: wiecie co, utopcie sie.

<ciach>

> Ciekawe gdzie sie takl okazalo ?

Sorry, niejasno sie wyrazilem... Chodzilo mi o
to, ze u mnie sie okazalo, ze bede mial wiecej
roboty, wiec wiecej kasy i bede sobie mogl
pozwolic na zestaw Tbird 800 + abit kt7 (asus a7v)
+ 256 ram 133 + gf2 gts ddr.

Zakladam, ze z geforcami i kt133 nie ma problemuff?

A propos Tbirda. Jak podkrecanie? Robi sie to tak
samo jak na Durniach?

Podziekowania dla wszystkich odpowiadajacych,
juz sie zdecydowalem :))))))

pozdro,
ZeroG

zerog_at_toya.net.pl
uin 3705500
gg 249056

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet