Podkrecenie - mozliwe?

Autor: A L E X m (marcinm_at_abcdata.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 17:00:10 MET

Mam problem. Zakupilem wlasnie procesor PIII500MHz 512kb 100FSB Slot1.
Chcialbym troszeczke wiecej z niego wycisnac, ale niestety jak narazie nie
udaje sie. Nie wiem co robie zle (ustawiam 110FSB, 5x i odpowiednie
wartosci AGP i PCI), ale mimo, ze przy starcie plyta pokazuje PIII550, to
podczas wgrywania Windows obraz poczatkowy pojawia sie tylko w polowie
(dolna polowa), a za chwile nastepuje zwis (a raczej informacja, ze nie ma
na dysku smartdive'a, czy cos podobnego). Co sie dzieje? Czy mozna cos
jednak wyczarowac? pomocy!
Blizsze informacje:

procesor jak wyzej
Abit BE6-II UDMA66 (HotRod66 zdaje sie...)
2 x 64MB 133MHz
Creative Labs Riva TNT2 M64 32MB AGP
Seagate Barracuda 13GB UDMA66 7200rpm
CD-ROM IDE Toshiba 40x