Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Arturl Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 16:23:26 MET

Użytkownik "phenomen" <thee-majesty_at_space.pl> napisał w wiadomości
> wszystko swietnie, tylko nie podales alternatywy.... czlowiek prosil o
> wskazanie palcem.... a jakie srodowisko wybral to jego sprawa
> osobiscie wole www i doswiadczenia empiryczne ;)

Ja również, a co do alternatywy to ważna jest specjalizacja.
Co do sprzętu to nie ma porządnej gazety na rynku.

Nie śledzę wątku od początku ale właściwie po co komuś
czasopismo komputerowe?
W internecie są zawsze najświeższe informacje.

Wypowiedz o Enterze podtrzymuję.
Na jego miejscu wziąłbym pisemko które ma najlepsze krążki.

Pzdr
Artur.