karta graficzna?

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 12:25:11 MET

Do niedawna byłem posiadaczem karty S3 TRIO 3D 2MB, mam też kartę
telewizyjną. Obraz telewizjji był odbierany w miarę czysto bez większych
zakłóceń. Kiedy kupiłem kartę grafiki NVIDA RIVA TNT2 PRO 32MB i
zainstalowałem sterowniki do niej karta telewizyjna nie odbierała tak
pięknie jak wtedy. Co może być tego powodem? Moim zdaniem coś jest nie tak z
odświeżaniem - kiedy obraz porusza się szybciej na ekranie widać paski.
Bardzo proszę o szybką pomoc
Z góry dziękuję
paweł
braszek_at_poczta.onet.pl