Sb Live vs Winfast Blade 320

Autor: Gregor (g.goik_at_dz.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 12:00:43 MET

Czesc wszystkim
Jestem tu po raz pierwszy (mam nadzieje nie ostatni)
Mam do Was goraca prosbe:
Lada chwila bede kupowal karte dzwiekowa w zwiazku z tym mam dylemat co
wybrac:
Sound Blaster Live - ok 260zl
Winmax Blade 320 - ok. 280zl
Chodzi mi glownie o to zeby nie wladowac sie "slepa uliczke". Z jednej
strony EAX - bardzo rozpowszechniony standard, z drugiej Aureal lepsza
jakosc.
Zamierzam uzywac tej karty sporadycznie do gier, do sluchania muzyki
(podczas pracy) i ewentualnie jak kupie dvd to moze od czasu do czasu uda mi
sie obejrzec jakis film.
Z góry serdeczne dzieki za wszystkie odpowiedzi!!!
pozdrawiam
grzegorz