Re: Abit BE6 i Adaptec 2940

Autor: Jerzy Tworowski (jurekt_at_miramex.com.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 09:26:10 MET

Witam!
Dziwna sprawa - Abit BE6 + Adaptec AHA2940 nie powinny sie
konfliktowac.
Ja mam właśnie taki zestaw i sporo jeszcze innych urządzeń (wszystkie
sloty PCI zajęte), oraz na 2 HDD 5 systemów operacyjnych: Win98,
Windows NT4, Win2000 pro, Win 2000 server, oraz do testów Windows
Whistler. Wszystko działa OK!
Może spróbuj najnowszys Bios - TH, oraz inne sloty PCI dla Adapteca.
Pozdrawiam

Jerry <jurekt_at_miramex.com.pl>
            <ICQ 7948949>