Problem z Duronem i płytą !!!!!!!

Autor: GS (sgreg_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 14:28:14 MET

Ostatnio postanowiłem zmodernizować mojego kompa.
Kupiłem Duronka 600, płytkę ECS z KT 133 i 64 MB 133. Do tego dodałem stare
Voodo Rush na Pci, Zoltrixa Spirita i Caviara 4,3
Po zaistalowaniu czego się dało z firmowej płytki (drivery do Via i dżwięku
na płycie)
okazało się że:
1. dźwięk jest niedostępny; sprawdzałem po kilka razy wszystkie zworki i
ustawienia w biosie oraz instalowałem drivery;
 po próbie reinstalacji pojawia się komunikat "device maybe disable"; czy to
oznacza że układ jest uszkodzony ? (co znaczy słówko "codec" ?)

2. w trybie Dos wiesza się większość programików
3. system jest niestabilny (gry + internet).

Co począć ? Czy ponowna instalacja całego systemu (WIN98) może coś dać
(poprzednio miałem K6 na Shuttle MVP3) ?

GRZEGORZ S.