Riva TNT i Avermedia TVPhone 98

Autor: darkpm_at_my-deja.com
Data: Fri 03 Nov 2000 - 14:17:40 MET

Witam grupowiczów!
Mam taki oto problemik z którym walczę już od tygodni/miesięcy (nawet
serwis avermedii nie odpowiada):
Obraz wyświetlany przez Tuner kiedy TNT pracuje w trybie 32bitowym
delikatnie mówiąc do niczego sie nie nadaje; mnóstwo kresek
zniekształceń i nie jest to de-interlace, to zupełnie inaczej wygląda
(pod 16bit wszystko OK).
Również z capture'm nie jest za dobrze. Generalnie 'daje rade' do
rozdzielczości 1/2PAL (384x288) ale powyżej ten sam efekt (krechy,
zniekształcenia itp..) a o capturze w 24/32bit nie ma mowy....
Mam nadzieje że ktoś miał podobne kłopoty których udało się pozbyć....
POMOCY!!!!!!! pleeeeeeeeeeeeeeease!!!!!!!!!

Dark_PM

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.