Odp: Shuttle 555A

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 14:09:19 MET

Wlasnie mam takiego DIMM-a 32MB i nie mam z nim zadnych problemow.
Kupno SIMM-ow raczej nie jest dobra inwestycja lepiej juz wymienic plyte (na
HX lub TX ktore mam nadzieje nie maja takich problemow), a najlepiej to
poczekam na wymiane wiekszej czesci sprzetu. Takie latanie slabostek sprzetu
niezawsze ma sens.
Dzieki za szybka odpowiedz. Mam nadzieje, ze jak bede unowoczesnial sprzet
to pamieci nie podrozeja !!!

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A02B592.E25AD3D3_at_iname.com...
> Hi,

> Raczej sobie odpuść. Wszystkie nowe DIMMy mają organizację wewnętrzną
> zaprojektowaną pod kątem LXa i BXa i nie działają specjalnie dobrze z
VXem.