zip100 atapi problem...

Autor: macgyver (macgyver_at_konin.lm.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 13:19:06 MET

witam!
Mam następujący problem z napędem zip100 atapi. wszystko było ok do
niedawna. Napęd po włożeniu dyskietki dostaje czkawki (regularnie, co około
1-1,5sek. wydobywają się stuki, objawy wyglądają na niemożność odczytu
dysku). mam 4 dyski na których przenoszę dane między 2-3 komputerami. po
pojawieniu sie w.w. objawów sprawdzałem je programami antywirusowymi,
formatowałem ponownie, problem powracał. przy próbie nagrania czegoś system
zgłasza, że dysk jest zabezpieczony przed zapisem.
Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Może napęd jest zabrudzony, albo coś
się dzieje z dyskami?
Ostatnio gdzieś czytałem, że wyszła seria napędów zip atapi z wadliwym
romem. Czy ktoś ma aktualniejsze informacje na temat?

pozdrawiam @ll grupowiczów
dodam tylko że komp pracuje pod win98se