Re: jaka cena za staruszka + LINUX

Autor: woocash (chewbacca_at_interia.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 13:10:56 MET

> Heh, niektórzy jednak są ograniczeni ;-)

Niestety, spotkałem się z przypadkami gdzie niektóre funkcje w PHP działały
tylko na serverze linuchowym - a chce zasymulować to co mogę uzyskać
wykupując gdzieś konto i do takiego linuxowego światka dostosować swój
projekt

A tak BTW to chce miec linuxa do zabawy a niestety narazie z Wingrozy
(coprawda NT) nie moge zrezygnować...

woocash