Re: Czy zmieniac na AMD?

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 12:56:54 MET

> Fizycznie tak. Natomiast to, czy BIOS i płyta pociągną dalej taki
procesor,
> pozostaje kwestią otwartą :)

    Z tego co mnie sie wydaje to, jesli plyta obsluzy stare K6 to i z K6-2
nie bedzie problemu. Zupelnie inaczej bedzie z K6-3.
    Co do napiecia, to proponuje sie dobrze przyjrzec ustawieniom zworek,
moze wysledzisz nieudokumentowane ustawienia. U mnie na plycie noname TX
oficjanie 2.8V to minimum a K6-2 400 hula od roku, z tym ze troche
ryzykowalem ustawiajac nieopisane ustawienia napiecia i do dzisiaj nie wiem
jakie na prawde napiecie plyta podaje na proc, ale sadzac z temperatury
proca (ok.45 C) i dosc lichego wiatraka to ok.2.3V.

PZDR
GJ