Krzaki na Lexmark2050

Autor: andry1 (andry1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 10:41:37 MET

Mam drukarkę Lexmark2050.
Zainstalowałem stosowne sterowniki do drukarki
(z dostarczonej przez producenta dyskietki -
- sterownik i oprogramowanie użytkowe w wersji polskiej).
Jednak przy próbie wydrukowania jakiegokolwiek tekstu z polskimi
czcionkami drukarka w ich miejsce drukuje krzaki.
W "Systemie obsługi drukarki lexmark 2050" (na LPT1 lub LPT2 itp.),
w zkładce "drukowanie Windows" menu "program buforujący", w oknie
Lexmark ColorFine (TM) Spool Menager (menu opcje, czcionka)
zamiast próbek polskich liter np. dla czcionki typu Arial widzę krzaki.
Dodam, że obserwowana przypadłosć występuje przy instalacji na dowolnym komp
uterze
z systemem WINDOWS 98 na pokładzie (próbowałem na wielu).
Natomiast na win95 (inny komputer to samo oprogramowanie i sterowniki)
polskie czcionki są wyświetlane prawidłowo).
Proszę o pomocną sugestię co zrobić by drukować patriotycznie.
P.S. Sprawdzałem "cenne" porady na stronach Lexmarka - nie dotyczą tego przy
padku.
Andry
andry1_at_poczta.onet.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet