Re: Gdzie kupic Sony G200 ?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 09:34:44 MET

Wczoraj stalem sie posiadaczem G200 i wg mnie jest niezle (np. 1280x1024
85Hz; ostrosc tez super, kolory wydaja mi sie OK). Co mi sie spodobalo: ma
dwa wejscia monitorowe, a ja mam 2 kompy (uruchamiam na 1 np. robienie DivX,
a na drugim sobie cos dlubie..co prawda monitor do tego drugiego tez mam,
ale Sony jest duzo lepsze).
Przesiadlem sie z Flatrona 775FT, ktory mialem rok i w sumie nie moge
narzekac..
Jak na razie to jednak polecalbym to G200 - tym bardziej ze stanialo.

Pozdrawiam
Jarek