Re: Duron+Soltek K75V+

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 07:14:53 MET

ADA$ <adamur_at_box43.gnet.pl> wklepał:
> Ustawilem 1.5 a pokazuje 1.6. Nie wiem czy sama sobie ustawia 1.6 czy
> tylko zle pokazuje.

Raczej źle pokazuje. Mój Soltek też nieco zawyża napięcia w HM w porównaniu
do tego co ustawiłem (ustawione 1.6 dla 900MHz a HM pokazuje 1.65).

> Te 90 wzielo sie stad, ze radiator niedokladnie przylegal. Po
> zapodaniu pasty nie przekracza 60st. - co i tak jest duzo jak na
> niepodkrecony proc ale to zwykly titan 4500rpm.

Ja mam Titana (max. obroty, jakie pokazywał HM to 5300rpm) i temperatura
nie przekracza przy 900 53 stopni (jeśli wierzyć HM ;)).

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986