Re: Abit BE6 2 i Fujitsu MPF3204AT

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 00:36:24 MET

Ja mam BE6 II v1.2 ale zflashowalem bios do wersji 2.0
i teraz mam hpt370 RAID ATA 100 szmery bajery damskie rowery w wersji
1.0.0.622 czy cos takiego. Ale u mnie bez wzgledu na bios chodzily wszystkie
dyski ktore nie pracowaly w roznych komputerach z hpt366/370
Uzytkownik "Kor" <kor_at_box43.pl> napisal w wiadomosci