BXMaster i kontroler ATA66

Autor: Mariusz Ponarad (pempek1_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 23:48:20 MET

Witam

Mam płytę główną BXMastera MS-6163. Jest na niej kontroler Promise ATA66
v1.15, z internetu ściągnąłem wersję 1.42, ale przy próbie upgrade'u
sterowników wypisuje że są niewłaściwe. Czy kontroler ma własny EPROM ?, a
jeżeli tak to czy zmienia się w nim bios tak samo jak bios płyty głównej ?.
Proszę o odpowiedź, bo być może w tym tkwi przyczyna zawieszania się mojego
kompa. Z góry dzięki.

Pozdrawiam

pempek1_at_priv4.onet.pl
GG #182600