Nagrywarki RICOH vs. Teac.

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 22:52:34 MET

Witam

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z nagrywarkami RICOH'a? Chodzi mi
konkretnie o modele MP7120ADP i MP7120AR (oba 12/10/32), ale ogólne opinie
na temat nagrywarek RICOH'a też mnie interesują. Nie znam nikogo, kto ma
nagrywarkę tej firmy i nie wiem, jak z jakością, trwałością. Generalnie
rzecz biorąc, to nie wiem nic, poza parametrami. A może lepiej wybrać Teac'a
(W512 12/10/32 gwoli ścisłości)? Ma on taką funkcję, AFAIR Buffer Proof to
się nazywa, która zapobiega zniszczeniu płyty z powodu opróżnienia bufora.
Tzn. opcja ta jest, ale tylko teoretycznie - fizycznie nagrywarka jest
przystosowana, ale firmware tego nie obsługuje (mam nadzieję, że chwilowo).

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl