Re: Do MAXa

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 22:35:09 MET

Pamietnego dnia 30 10 2000 19:35:14 +0100, "ernest"
<kolan_at_writeme.com> napisal:

>Wszyscy ci pisza nie celeron i bla, bla...
>A ty potem piszesz, ze kupisz durona. A duron to co? Konkurent celerona,
>czyli tez gowno. W takim systemie kupilbym jednak PIII (lub jesli amd to
>thunderbird) i 256MB ramu (ostatnia niedziela PC-133 --- 420 zl).

Nie wiem tylko czy zauwazyles, ze czlowiek ma tylko 3500zl. jak na
kompa do grafiki 3D to nie jest zbyt duzo.
Ponadto nie wiem tez czy raczyles zuwazyc, ze jedna z najwiekszych
bolaczek Bartka jest problem odswiezania Viewportow w Maxie, a to jest
ewidentnie wina slabej grafiki (procesor geometrii w G-Force potrafi
sporo pomoc). Za te pieniadze niestety trzeba isc na kompromis.
Z pewnoscia nie mozna zaniedbac problemu pamieci, bo bez niej to nawet
super-hiper dual Itnium zda sie psu na bude. Lepiej kupic slabszy proc
i wiecej pamieci niz odwrotnie. Niestety Ceny Duronow/Celeronow sa
sporo nizsze nie PIII/T-Bird'ow. Lepiej za roznice doinwestowac
pamatki.

GLide

PS. Badzmy realistami. Jesli ktos ma x pieniedzy to znaczy ze na tyle
go stac i kropka. ...chyba, ze jednak stwierdzi, ze stac go na wiecej.