Re: Fujitsu dysk - "bad transfer file"

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 21:42:41 MET

Pamietnej chwili Wed, 1 Nov 2000 13:04:24 +0100
Jacek Jakubek obwiescil nam co nastepuje:
>Witam!
>Mam taki maly problem. Skladalem kompa, plyta glowna to lucky star na via
>693A (chyba).
>Mysle, ze problem jest w dysku. Np. jak rozpakowuje 3dmark 2000 lub directx
>7
>(rozpakowuje sie do tempa, a potem instaluje) to wyskakuje blad w spakowanym
>pliku i komunikat, ze mozliwa przyczyna to blad w transferze plikow. Jakby
>cos sie po drodze znieksztalcalo. Kabel od dysku mial 60 cm, zmienilem, ale

Mialem kiedys to samo i co ciekawe tylko pod win95osr2 pow win98 i linux nie
mialem zadnych problemow. Doszedlem tylko do tego ze to byla wina cdromu - jak
archiwum sciagalo sie z cdromu to byly bledy crc (i to w roznych miejscach),
jezeli jednak przegralem pod linuksem to pod win95osr2 bylo wszystko ok. Pod
win98 takze zadnych klopotow. Ale problem rozwiazalem w ten sposob, ze
wywalilem z dysku wszelkie produkty Micro$oftu ;-))).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /