Re: drukarka + photoshop

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 17:35:48 MET

"Piotr Sawicki" <bratpit_at_mkr.net.pl> wrote in message

> Mam nastepujace pytanie. Otoz czasami do drukarek jest dodawane jakies
> oprogramowanie. Jakis czas temu do drukarek Epsona byl dodawany Adobe
> Photoshop 4.0. Czy jesli teraz odkupie tego Photoshopa od kogos i
> zarejestruje, to czy wszystko bedzie legalne? Czy tez jednak musze miec
> wystawiona fakture na sprzet do ktorego byl dodawany w/w program? A moze
> ktos z Was orientuje sie czy teraz do jakiejs drukarki jest dodawany
> Photoshop? Bede wdzieczny za odpowiedz...

AFAIK dodawano - i to dosyc dawno PhotoShopa 4 LE
niestety baaardzo okrojona wersje :-P
( lacznie z "wycieta" obsluga CMYKa !!)
wydawalo mi sie ze obecnie Adobe wypuszczal
do OEMowych celow raczej Adobe PhotoDeluxe
ale to raczej zabawka :-(

chyba dzialke chce przejac Corel: do skanerow
i drukarek dodawana jest wersja PhotoPainta 8
(Mac/PC) w pelni sprawna, dzialajaca jak ta z pudelka
Alternatywa calkiem przyzwoita.

My dostalismy to pudeleczko wraz Agfa Duoscan T1200

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku