KURWICA Z FCPGA

Autor: don Tomasino (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 16:47:03 MET

HI.

Cholera mnie bierze jak mam zalozyc wiatrak na PIII FCPGA
malo sobie paluchow nie polamalem tak ciezko wchodzil wentylator na zaczepy
a jak wlazl to nie chcial dokladnie przylegac i byl lekko przechylony tak ze
w koncu procek sie grzal a radiator byl zimny.

Czy jest jakas skuteczna metoda na wentylatory dostarczane w pudelkach z
PIII bo nie chce sobie stawow wylamywac w przyszlosci w paluchac.
A moze wreszcie zmienia ten badziewny standard na jakis bardziej wygodny w
obsludze.