RE: Nie boot'uje z HDD, chociaż ten jest niby sprawny!?!

Autor: Tomasz.Gracki_at_natned.com.pl
Data: Thu 02 Nov 2000 - 16:35:31 MET

> From: Jarek G. [mailto:Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl]
>

> Raczej nie powinno. Ale ja nigdy nie potrzebowalem robic
> "niskiego", to na
> 100% nie wiem. Poza tym, jak sam zauwazyles, i tak nie masz wyboru..
> "Ze slyszenia" wiem, ze w dawnych czasach tak ratowano
> padajace HDD (bady)i

Low Level Format powoduje tylko ze bad sektory zostaja ukryte -
w rezultacie dysk nie ma bad'ow lecz rownoczesnie ma mniejsza pojemnosc

> na jakis czas to pomagalo.

proces tworzenia bad'ow ma podloze fizyczne a to jest tylko proces maskujacy

> Powodzenia
> Jarek
>
> PS. Najlepiej, gdybys mial "niski" w BIOSie plyty.

a nawet lepiej na stronie producenta dysku

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet