Re: Problemy z termometrem na ABIT BX133-RAID

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 15:05:35 MET

Witam

> Praktycznie caly czas ryczy
> speaker - czy moglby mi ktos powiedziec co sie dzieje????

Mam Abita SL6 i Cel633 (niekrecony) i tez myslalem ze moj termometr jest
uszkodzony, ten wyjacy speaker to objaw przekroczenia ostrzegawczego progu
temp. (ustawinia w biosie). Wedlug termometru moj procek mial 70 stopni i
wiecej, i to nieobciazony i nawet 90 obciazony. Od kogos uslyszalem ze to
termometr jest zepsuty, nic bardziej mylnego. Lepiej docisnalem radiator,
troche pasty przedowdzacej cieplo i teraz temp. procka to 38 do 45 max
stopni nawet przy obciazeniu. Standardowo ten alarm to chyba 75 stopni - to
jest stanowczo za duzo, popracuj nad ochlodzeniem. Co do tego programowego
sprawdzania temp. to mysle ze jest mniej wiarygodne i po prostu Twoje
wskazania byly niepoprawne.

Pozdrawiam
Misiek