Blad Msimn w OE5

Autor: SaYgon (saYgon_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 12:38:15 MET

Witam,

Mam prosbe, jesli mozecie pomoc oczywiscie:

W OE5 (IE 5.5) wszystko chodzilo ok, dopoki nie przeszedlem z W98 na ME.
Najpierw mialem z syst samym problem, potem wywalalo mi z OE5 blad cos z
bibliot. msoe.dll i wywalal OE5 - na str microsoftu znalazlem rozwiazanie,
to z eksportem klucza identities na pulpit, dzialalo, ale tylko przez pewien
czas, bo teraz po kilkunastu reinstalacjach, mam wciaz ten sam blad (przy
pobieraniu grup dyskusyjnych odowolnych, konfiguracji poczty) wyrzuca blad
Msmin (pojawil sie blad cos w stylu: msmin zakoncz dzialanie i zrestartuj
komputer) i wywala OE5 (tn. konczy program) .

Co robic, nie mam juz sil, pomozcie

thx

thomas