Re: Programik do ściągania z sieci

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 12:24:35 MET

"Kaja" <fatum_at_friend.pl> wrote in message

> Muszę jeszcze dodać, że odwiedziłam tą stronę, ale żadnego programiku do
> ściągnięcia na niej nie ma!

mozesz go sciagnac z Tucows
w rzeczywistosci nazywa sie NetAnts

i jest naprawde fantastyczny - znacznie mniejszy niz np. godzilla
 _nigdy_ nie spowodowal u mnie problemow :-)
banalnie prosty i bardzo przyjemny

i...uwaga! ....ma rowniez polska wersje jezykowa
- wystarczy zmienic view -> language -> polish :-)
(choc trafiaja sie w niej smieszne, ale nieistotne bledy :-))

wersja ktora posiadam w tej chwili ( juz 3 z kolei) to 1.22

polecam wszystkim - jest free - wiec nie zaszkodzi wam sprawdzic
http://tucows.icm.edu.pl/win2k/preview/69412.html

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku