K6-2 i K6-3

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 07:28:01 MET

Cześć.Insteresuje mnie jakie są np. różnice wydajności miedzy amd k6-2
i k6- (wersje 400 mhz).Głównie chodzi o wydajność w grach.Cóż pecet bedzie
raczej wykorzystywania do grania (nie przezemnie) i nie wiem co się opłaca.
Problem polega na tym że nie wiem czy się opłaciłoby szykać k6-3
gdyby był niewiele szyszbszy (poza tym nie mam pewności ze uda sie go
uruchomic).Czekam na jakieś sensowne odpowiedzi i na razie podzrawiam.