Re: Kolejnosc dyskow pod W98SE

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 20:55:12 MET

NeoKosh wrote:

> Ustawilem tak i podzialalo.... dzieki za pomoc!
>
> ps. btw. czy mozna to zrobic w inny sposob? pytam z ciekawosci....

Pytanie się swego czasu powtarzało często, więc kiedyś usiadłem odpowiem,
że:
Można, zamienić dyski miejscami, umieszczając w CONFIG.SYS/AUTOEXEC.BAT
programik zamieniający dyski w tablicy dysków - robiłem taki programik, ale
działał tylko na danym kompie, bo:
a) położenie tablicy dysków jest uzależnione od zawartości CONFIG.SYSa
(FILES,BUFFERS itp)
b) brak porządnego opisu tej tablicy (jedyne do czego doszedłem, to to, że
połowa tej tablicy to kopia BootRecord danego dysku)
c) Tablica się trochę zmienia w zależności od ilości dysków...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|