modemlog.txt - jak przywrócić i uaktywnić skasowany

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 23:38:19 MET

Nieopatrznie skasowałam dziennik połączeń modemowych modemlog.txt.
(Chodzi o Win98). Do tej pory siedział w C:\Windows. Utworzyłam więc
nowy plik o tej nazwie i wsadziłam do C:\Windows, lecz system jakby
wcale go nie widział - po prostu nic się w nim nie zapisuje.
Zapisywanie połączeń do dziennika mam ustawione zarówno w
zaawansowanych właściwościach modemu, jak i we właściwościach
połączenia telefonicnzego -> zakładka 'typy serwerów' -> 'zarejestruj
dziennik dla tego połączenia' . Nie pomogła nawet reinstalacja
systemu! Juz nie wiem, jak mam próbować - pomóżcie, bo bardzo są mi te
logi potrzebne...

Dzięki, Ala

--
"Trzeba ludziom zostawić wolność decyzji, nawet jeśli
 chcą decyzji szalonych albo tragicznych."