Duron czy Thunderbird?

Autor: Robert Miękwicz (robertm_at_obywatel.pl)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 09:54:50 MET

Mam szybkie pytanko

Zastanawiam sie wlasnie nad wyborem procesora do pracy pod Win2000. Gram
raczej malo, ale czasem pomloce w jakies fajne 3D. Niemniej jednak to nie
bedzie glowne zastosowanie.
Glownie chodzi mi o szybka prace przy Delphi, bazy danych, PhotoShop &
PaintShop, edycja stron HTML i WAP. Czyli takie rozne prace - czestow mam
odpalone z 7 aplikacji dosc pozerajacych procesor.

Co mowicie? Duron na to wystarczy? czy jednak lepiej wydac wiecej na
Thundera?
Durona 600 sobie podkrece na 900 - moze wystarczy?
Czy moze Thunderbirda 750, czy z wiekszym zegarem? Bo przy Duronie zegar to
akurat z tego co wiem nie ma znaczenia... A przy Thunderze? Lepszy z
szybszym zegarem, czy to jeden pies?

A mialo byc szybkie pytanko :))

Robert Miekwicz