USB>sledż > Soyo5bt tx ?

Autor: LuteC (nolk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 20:34:41 MET DST

Mam płytę TX Soyo 5BT i miedzy slotami 1 i 2 ISA wyjście 9-cio pinowe
/rornolegle obok siebie dwa rzedy pinow: 4 i 5/ oznaczone jako USB1.
W instrukcji płyty znalazłem kabelkologie tylko do PS/2 i to udało mi się
zrobic.USB jest również oznaczone jako okablowanie opcjonalne jednak opisu
brak.
W sprzedaży najczęściej do śledzia dołączone sa dwa kabelki z wtykami 2 x 5
pin. Czy musze miec oryginalne kabelki, a może te ze sklepu będą dobre tylko
jak to podłączyć?
Czy ktoś z szanownych grupowiczow może pomoc mi w tej sprawie?
Pozdrawiam
nolk_at_poczta.onet.pl