Re: Komputer do grafiki

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 18:51:21 MET

Użytkownik ernest <kolan_at_writeme.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tkfpe$3bh$1_at_news.tpi.pl...

> A czy ty czytujesz ta grupe?
> ...kupilem durona i plyte na via i karta mi nie dziala!....
> ...duron pomocy! riva tnt nie renderuje jak trzeba....
> ...kupilem durona i system mi sie wiesza przy unrealu...
>
> Ja nie twierdze, ze amd z duronami to gowna niestabilne. Ale obecnie jest
> "mlody" zawodnik na rynku (mimo ze amd istnieje "od zawsze" i od dawna
> produkuje procesory). To ze jest tani i bardzo wydajny, nie znaczy, ze
> stabilny.
Coz powtorze slowa kolegi ROTFL. To kolejny cios dla mojego Abita KT7
juz nie wiem jak on wytrzyma grad oskarzen o niestabilnosc ;))) Chyba tak
dla zartu sie zawiesi ;) A te posty o ktorych mowisz plodza osobniki co nie
umieja doczytac instrukcji do konca i co gorsza maja klopoty ze zrozumieniem
tekstu;) Ja przy instalacji i po niej nie mialem najmniejszych problemow ze
stabilnoscia.
pozdrawiam
R.T