Re: SiSoft Sandra memory benchmark - jakie wyniki?

Autor: PiotrCF (PCF12_at_who.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 16:36:00 MET

Igor Adamiak napisał:

>Ja mam tez via i cienki pomiar w sandrze (dziwne) ale system jest b.
>stabilny

A od czego właściwie to zależy? Znajomy twierdzi, że to karta TNT2
jest winna... Czy są jeszcze jakieś inne benchmarki? Czy Sandra
jest pewna? Trzykrotna różnica w wydajności wydaje mi "trochę"
za duża nawet jak na gorszy chipset. Kupiłem płytę z VIA,
bo była jedyna ze złączami ISA (na modem i kartę dźwiękową).

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr