Problem!!!-nieznany format partycji

Autor: Tomasz Pasnicki (tpasnick_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 13:47:51 MET

Podczas wykonywania operacji programy PQMAGIC (zmiana rozmiaru partycji)
zawiesil mi sie komputer wiec go zrestartowalem.Po uruchomieniu WIN'a
komp nie pokazywal mi jednej z partycji ktorej rozmiar zmienialem.
PQMAGIC pokazuje te partycje w formacie PqRP . Nie moge wykonac zadnej
operacji na tej partycji oprocz usuniecia lub zformatowania. Jesli ktos
wie jak moglbym odzyskac dane z tej partycji to z gory wielkie dzieki.
Tomek
tpasnick_at_elka.pw.edu.pl