A-Open AK33 problem z dźwiękiem

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 11:37:48 MET

Witam
Mam problem z płytką A-Opena AK33, a właściwie z jej zintegrowanym kodekiem
AC97 SoundMAX. Podczas odtwarzania niektórych animacji dźwięk trzeszczy.
Najlepszy test to puszczenie MP3 z Winampa i kliknięcie na znaczek winampa w
celu wyświetlenia okienka o producencie na ekranie z taką fajną latającą
mordką (About Winamp>Winamp). Po kilku sekundach dźwięk zaczyna się ciąć.
Problem występuje tylko na AK33 ale na wszystkich egzemplarzach jakie miałem
na warsztacie (kilkanaście). Podejrzewam że winne są sterowniki, ale
wszystkie wersje jakie miałem albo nie działały, albo robiły to samo :-(((.
Proszę o odzew, bo te trzaski spędzają mi sen z powiek 8-(
Pozdrowienia
Wigwam