Re: Windows NT - co oznacza skrót NT?

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 11:14:24 MET

Pamietnej chwili Tue, 31 Oct 2000 16:48:37 +0100
igoR obwiescil nam co nastepuje:

>zgniata
>
>[ciach,mach]
>to co ? wygryziesz mi oczka ?
>(nie dasz rady, na starosc nosze okulary)

Sory jezeli cie urazilem. A przypuszczenie ze moglbym ci wygryzc oczka
sprawilo ze zrobilo mi sie przykro ;-))). Naprawde.

>FUT: pl.comp.os.advocacy wrazliwy czlowieku :-/

Tam na pewno w najblizszym czasie nie napisze - nie ten poziom.

>fakt ,
>no to pa

A czemu pa? To mnie splonkowales?

>--
>pozdrawiam
>igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku
>
>PS.
>Jako, ze nie bedziesz juz musial marnowac czasu na
>odpowiadanie moje posty, wykorzystaj go na
>zaleglosci w literaturze. ;-)

Hm a juz bylo tak milo :-). No dobra przeciez nie wzialem twojej syganturki na
powaznie. Juz nigdy w zyciu nie bede szydzil z czyjejs sygnaturki ;-).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /