Re: athlon+via+geforce+win2k :(

Autor: Piotr Kowalski (elektron_at_inetia.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 10:51:28 MET

Użytkownik "greg" <space_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
Spróbuj zmienić ustawienia pamięci - jak pamiętam też miałem kłopoty do tego
stopnia że wymieniłem płytę główną,
ale niepotrzebnie bo nic się nie zmieniło dopiero po tygodniu katowania
sprzętu doszedłem do odpowiednich nastaw.
Co ciekawe (testowałem różne pamięci) pamięci chodzą stabilniej na
cas3/Turbo niż cas2/low.

Jeszcze jedna sprawa - nie potrafię dokładnie tego sprecyzować - składając
wiele zestawów doszedłem do prostego sposobu: jeżeli dana konfiguracja lub
jej zmiana jakoś źle pracuje polecam Load Failsafe i RESET CMOS(zworka na
płycie) z nowymi komponentemi- dopiero po tym ustawiamy bios.

Pozdrawiam.