Re: Jaka karta tv?

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 10:11:27 MET

Użytkownik "Emilio" <emil5_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> PixelView ??? Przeciez to jest badziew! W jego szajskim programie do
> obsługi nie można nawet przestawić numeru kanału - wszystko jest
> uporządkowane wg. częstotliwości. Dzięki czemu TVP1 mam na 17, TVP2 na
> 14 i takie różne kombinacje.
Ja też mam Pixel, na oprogramowaniu 4.19c przestawiam zmienną Logical na 1 w
Tsctvfm.ini i już mogę się cieszyć porządkowaniem kanałów. Oczywiście
dochodzi się do tego intuicyjnie: należy dokładnie przeczytać manuala i
pogrzebać w plikach, ale się da :-)))))
Pixel nigdy nie sprawiał mi osobiście problemów, ale ostatnio wróciło mi
kilka takich tunerów bo mimo że były sprawne bardzo szybko pojawiały się
problemy z oprogramowaniem od nich. Po przełączeniu na radio i z powrotem na
tv wywalał się program. Klienci woleli dopłacić i zamienić na Avera.
Pozdrowienia
Wigwam