Re: pomocy !!! mam przebicia 220V na obudowe i caly komp.

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 09:58:26 MET

Użytkownik "P$" <piopaw76_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Srubokretem sprawdzajacym istnienie napiecia 150-220V dotykem kazdy
metalowy
> kawalek kompa a diodka na srub. zapala sie !! Nawet na karcie muzycznej
mam
> takie napiecie , dziala wsio oprocz modemu :(
> Jeden juz sobie zjebalem Zoltrix Spirit a drugi ktory kupilem Asmax Surfer
> V.90 po polaczeniu sie z inetem w kazdej chwili moze nastapic wieszak tzn.
> po 1 minucie sie zatnie albo po 10 albo tuz po polaczeniu . Co tru zrobic
> czy wymiana obudowy cos zmieni
Upewnij się, że masz dobrze podłączony bolec uziemienia w kontakcie. Czy
komputer kopie kiedy go dotkniesz? Jeśli nie (a pewnie byś o tym wspomniał
;))) to możliwe że neonówka wykrywa ładunki błądzące po obudowie. To
ustrojstwo jest bardzo czułe :-))) Jeśli nie masz uziemienia to może pokazać
napięcie w najdziwniejszych miejscach.
W ostateczności pozostaje wymiana zasilacza (nie całej obudowy) bo może mieć
przebicie na masę bez uziemienia.
Pozdrowienia
Wigwam