Re: Nie boot'uje z HDD, chociaż ten jest niby sprawn

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 22:21:47 MET

Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> w artykule
news:8th317$8d$1_at_flis.man.torun.pl pisze...
> Uuuh, moze byc, zes sobie "rozkalibrowal" twardego.. Inna liczba glowic,
> sektorow etc. (zgaduje). Nie jestem specem, ale moze Low Level Format by
Ci
> pomogl.

Też mi to przez myśl przeszło :(((. W zasadzie, skoro twardy i tak nie
działa jak trzeba, to cóż innego mi zostało :(. Pozostaje jeszcze pytanie,
czy jak wpiszę wszystkie dane (głowice, cylindry, sektory) tak, jak jest
napisane na twardzielu to może się coś jeszcze gorzej zepsuć? Bo tyle już
różnych teorii na temat Low Level F. słyszałem, że sam nie wiem :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl