Re: Intel740 sux...

Autor: don Tomasino (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 16:26:06 MET

Użytkownik "Elasto" <piotrxxx_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam! Mam problemik z i740 i potrzebuje fachowej pomocy.
> Tzn. jedyna obslugiwana (u mnie) przez ta karte rozdzielczosc to
640x480x16
> kolorow. Przy kazdej zmianie rozdzielczosci wystepuje komunikat o
> koniecznosci przerestartowania kompa...
> pomimo ustawionej opcji - zastosuj zmiany bez ponownego uruchamiania (czy
> cos kolo tego).
> A po restarcie jest to samo czyli wielkie G****.

Jezeli masz win95 to zainstaluj dodatek usb bo to badziewie inaczej nie
wystartuje.
Pozatym w biosie wlaczyc musisz przerwanie i pilnuj aby nic na tym
przerwaniu nie siedzialo.
A jezeli to sie dzieje w win98 to moze byc niewlasciwy bios na karcie ale
trzeba go wtedy sfleszowac ale mozna tez tak karte uwalic. Ja tak uwalilem
badziewie o nazwie Spacewalker Hot-158 (i740) i niestety nie daje sie juz
ozywic a szkoda bo osiagi to mialo nawet lepsze od s3 virge ktore teraz
uzywam.