pytanie o Live'a i wieze Technics

Autor: InSane (insane_at_station75.com)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 16:02:37 MET

witam

nie wiem czy to odpowiednia grupa (mam nadzieje ze tak)

mam wielka prosbe otoz kupilem okazyjnie wieze Technics ST-CH730 (zaden
przeboj po prostu mala wieza + 4 glosniki bez centralnego)
posiada ona system prologic i mam teraz pytanie czy kupujac Soundblastera
Live'a bede mogl osiagnac efekty 3d oferowane prze te karte tzn. czy ten
prologic w wezy nic mi nie "zepsuje"?

i drugie pytanie jak bedzie zachowywal sie caly ten system jezeli kiedys
dokupie dvd?

mam nadzieje ze ktos z Was znajdzie chwile czasu i poswieci ja aby mi
odpowiedziec....

insane
http://station75.com