Re: Problemy z DivX

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 14:59:39 MET

Pamietnej chwili Mon, 30 Oct 2000 00:24:40 +0100
krzychO obwiescil nam co nastepuje:
> Mam problemy z odtwarzaniem filmow w DivX(mpeg4 ,avi) - po prostu komp

Plyta pcchips? Karta graf. zintegrowana SIS? Wszystko jasne. ;-) Nawet jak
niezintegrowana karta ale sis w 2d ma b. kiepska akceleracje. Sprobuj
zmienic chocby na Virge'a i powinno byc dobrze. Karta jest ok., jakbys zmienil
na Live'a mialbys duzo wieksze obciazenie CPU.

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /