Re: AMD vs. INTEL

Autor: Lamer (misiotrybus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 12:21:16 MET

Tygrysek <Karol Cichoński>:
| Jedynie co mnie zastanawia to, to czy Duron jest kompatybilny z
| Intelami.

To już trochę staroświeckie. Za rok może się okazać, że trwają
dyskusje nad tym, czy Intel jest kompatybilny z Athlonami...

| zeby wszystko poprawnie dzialalo trzeba NON-STOP
| grzebac. Praca windows'a jest o wiele mniej stabilna na AMD'ku niz
na
| INTEL'u.

Jakoś od czasów K5 90 > K6II 300 do Durona 600 nie zauważyłem, żebym
musiał więcej grzebać w domu niż w pracy, gdzie stale były Intele. Raz
nie chodzilo jedno, raz drugie, raz na Intelu, raz na AMD.
Rzeczywiście mając AMD trzeba się trochę znać na kompie i ściągać
więcej patchy niż pod Intela.

| Do tego 20% aplikacji bez powodu na Athlonie odmawia
| posluszenstwa ... dlaczego ???

Kuriozalny absurd.

Lamer