Re: Nagrywarka -- IDE czy SCSI?

Autor: Wojt_at_s
Data: Tue 31 Oct 2000 - 00:34:39 MET

> Wobec powyższego: brać tą IDE do domu czy nie...? Prędkość max. 8x mi
> odpowiada, myślę że głównie z tą prędkością będę nagrywał. Komputer mogę
od
> czasu do czasu zostawić w spokoju, żeby sobie spokojnie wypalał, bo przy
tej
> prędkości to i tak będzie to trwać chwilę.

ja bym zrobil tak ( i tak zrobie bo jestem w podobnej sytuacji)
kupie Creativa (plex) 8/4/32 IDE (zreszta SCSI nie ma ) z hurtowni ,
zeby zrekompensowac utrate jednego wolnego miejsca IDE
zamienie cdrom IDE na SCSI
wyjdzie taniej niz upieranie sie przy nagrywarce SCSI (ale dobrej czyli
plextora 12/4/32 lub 12/10/32, o teacu scsi z obsluga RW jakos nie slychac
a kupowanie innych scsi np Sanyo to wielka niewiadoma)
Po jakims czasie (jak 12x stanieja i producenci np Teac zmondrzeja i
wypuszcza
wiecej scsi ) zamienic nagrywarke IDE na scsi.